Smartwatch reparaties

ThePhoneShopper-PhoneAlert heeft vele jaren ervaring met het repareren en vervangen van verschillende apparaten, zoals laptops, navigatiesystemen, smartphones, tablets, computers en camera’s, maar ook voor uw Smartwatch reparaties kunt u bij ons terecht.

Een Smartwatch is niet zomaar een horloge, het is Hightech watch of eigenlijk een mini computer die je gebruikt als gadget voor je smartphone. Business, Fitness of voor de Fun, voor ieder wat wils. Elk model heeft zijn specialiteit. Een Smartwatch kan eruit zien als een klassiek polshorloge, maar heeft hightech functies die je normaal gesproken alleen aantreft op smartphones en tablets. Smartwatches worden steeds verder ontwikkeld. Sinds het begin zijn er veel nieuwe features toegevoegd, wat Smartwatches steeds completer en handiger maakt.

Ondanks dat de Smartwatch een mooi elegant en sportief voorkomen heeft, kan je het natuurlijk niet vermijden dat deze soms een reparatie of vervangen nodig heeft. Een gebroken scherm, problemen met het touchscreen, accu problemen? Of weet je misschien niet precies wat er aan de hand is? Je herkent het vast!

Gelukkig ben je voor bijna al je Smartwatch problemen aan het juiste adres! Hier bij ThePhoneShopper-PhoneAlert hebben wij de kennis en de experts in huis zodat jij zo snel mogelijk weer rond kan lopen met een als nieuw uitziende Smartwatch.

Zijn jullie onderdelen origineel?

Ja, wij werken uitsluitend met originele onderdelen. Tenzij dit anders is aangegeven
bij de reparatie.

12 Maanden garantie

Op elke reparatie via ThePhoneShopper-PhoneAlert ontvang je standaard 12 maanden garantie!
U kunt uw garantie ook verlengen.

Ja, alle reparatie worden uitgevoerd met behoud van data. Wij adviseren wel altijd om zelf even een back-up te maken van je gegevens.
Nee, alle reparaties worden uitgevoerd met behoud van data. Wij adviseren wel altijd om zelf even een back-up te maken van je gegevens.
Gewoonlijk voeren wij de reparatie binnen 30 minuten voor je uit. Mocht het om een complexere reparatie gaan dan stellen wij u hier van op de hoogte.
Bij aanmelding van je reparatie ontvang je een link in onze bevestigingsmail. Via deze link heb je inzicht in de status van je reparatie en kun je alle informatie terugvinden. Daarnaast sturen wij je ook een status update e-mail bij elke verandering van de status van je reparatie. We houden je dus altijd bij elke stap op de hoogte! Mocht je er niet uitkomen dan mag je ons natuurlijk altijd even bellen of een berichtje sturen.

Gallery