Snel geregeld

De beste oplossing in de reparatie van alle merken

Wij begrijpen dat uw smartphone erg belangrijk voor u is. Daarom staan wij altijd klaar om uw smartphone te repareren. Vaak is de reparatie al binnen 24 uur uitgevoerd!

Wanneer u uw toestel opstuurt naar ons, bekijkt een van onze reparatiespecialisten het probleem van uw toestel. Daarna beginnen wij direct met de reparatie van uw toestel. Als wij alle problemen hebben opgelost, sturen wij uw toestel zo snel mogelijk terug in een verzekerd pakket.

Professionele reparatieservice

Over PhoneAlert

PhoneAlert is gespecialiseerd in de reparatie van smartphones, tablets, computers en laptops. Op elke reparatie krijgt u levenslange garantie indien u reparatie is uitgevoerd met een origineel onderdeel. Wij repareren uitsluitend met originele onderdelen. Ook is het mogelijk om uw smartphone te laten repareren met imitatie onderdelen, op imitatie onderdelen krijgt u 6 maanden garantie zo maken wij onze reparatieservice mogelijk voor iedereen. Meld vandaag nog je reparatie aan op de website!

Hoe het werkt

Onze 3 snelle stappen

Opsturen

Wanneer je een reparatie hebt gekozen en de bestelling hebt afgerond, verpak uw toestel veilig en verstuur deze verzekerd naar het adres vermeld in de mail.

Reparatie

Wij voeren altijd een gratis diagnose uit zodat we op de meest efficiënte manier je apparaat kunnen repareren. Zo betaal je nooit te veel.

Retour

Wanneer alle reparaties zijn uitgevoerd en uw toestel weer werkt als behoren, maken wij uw toestel klaar voor verzending. U heeft uw toestel dan de volgende dag in huis!

Levenslange garantie

Stel je voor: 6 maanden garantie, 3 maanden garantie, 1 maandje garantie: en dan net buiten die garantie gaat het onderdeel weer kapot. Waarom niet gewoon levenslange garantie?

Omdat wij overtuigd zijn van onze gekwalificeerde technici en wij uitsluitend werken met originele kwaliteitsonderdelen geven wij levenslange garantie op iedere reparatie! Mocht het gerepareerde onderdeel onverhoopt toch weer stuk gaan zullen wij dit kosteloos opnieuw voor je repareren.

 

 Gratis ophaal- en aflever-service

Stel je voor: Je loopt al een paar dagen met een kapot toestel rond want je hebt simpelweg gewoon geen tijd om je toestel naar de reparateur te brengen.

ThePhoneShopper haalt gratis je toestel op van je werk of bij jou thuis. Na de reparatie wordt je toestel netjes weer terug bij je bezorgd. En voor alle zekerheid vervoeren wij je toestel ook nog eens extra verzekerd.

 ESD-safe

Stel je voor: Je laat even snel je toestel bij iemand repareren en vergeet te kijken of ze beschikken over het ESD-safe keurmerk. Een paar maanden later vertoond je toestel al technische mankementen. Helaas, je toestel is blootgesteld aan ESD en nu dus blijvend beschadigd.

Elektronica componenten worden steeds gevoeliger voor statische ontladingen ook wel ESD “Electro Static Discharge” genoemd. Om deze ESD ontladingen te voorkomen werken wij ESD veilig. Wij werken met ESD-veilige apparatuur en zelfs onze vloeren zijn ESD-veilig.

 

 Uitsluitend originele onderdelen

Stel je voor: Je laat je toestel bij iemand repareren en hij zegt: “Ik kan het super goedkoop voor je repareren”. Jij niet wetende dat er namaak onderdelen worden gebruikt. Garantie wordt er weinig of niet door hen gegeven en de fabrieksgarantie is vervallen omdat er geen originele onderdelen zijn gebruikt.

ThePhoneShopper werkt uitsluitend met originele kwaliteitsonderdelen. Zo kunnen wij u levenslange garantie aanbieden. Originele onderdelen en levenslange garantie; een betere deal ga je niet vinden!

 Gecertificeerde technici

Bij ThePhoneShopper wordt de reparatie van je toestel door een gecertificeerde technicus uitgevoerd. Zij beschikken over gespecialiseerde kennis van het toestel en werken met de meest moderne en professionele apparatuur. Daarnaast houden onze technici je bij elke stap gedurende de reparatie op de hoogte.

 Back-up service

Stel je voor: je toestel valt in duizend stukken, je toestel bevat opeens een virus of je wist per ongeluk de map met alle foto`s van de vakantie met je geliefde.

Daarom bieden wij de ThePhoneShopper Back-up Service. Zowel je interne als externe geheugen worden gekopieerd. De simkaart en het telefoongeheugen worden 1-op-1 overgenomen. Je contacten, berichten en e-mails zijn dus veilig.

 Gratis diagnose

Stel je voor: Je toestel is stuk en je weet niet of hij nog wel gerepareerd kan worden. Wat je ook niet wilt is dat je onderzoekskosten moet betalen terwijl je niet zeker weet of hij wel gemaakt kan worden.

ThePhoneShopper biedt je een gratis diagnose aan op basis van no-cure-no-pay. Zo kunnen wij voor je uitzoeken of je telefoon nog gerepareerd kan worden en wat dit gaat kosten. Mocht het onverhoopt zo zijn dat we je telefoon niet kunnen repareren dan hoef je ook niets te betalen: wel zo eerlijk toch?

 Behoud van data

Stel je voor: Je laat je telefoon repareren en wanneer je je toestel weer in ontvangst hebt genomen kom je erachter dat al je foto`s, contacten en apps van je telefoon zijn verwijderd.

ThePhoneShopper begrijpt dat je foto`s, contacten en andere data erg belangrijk en waardevol voor je zijn. Wij voeren dan ook alle reparaties uit met behoud van je data. Haal dus maar gerust adem!

 

Wij zijn ook telefonisch bereikbaar via +31 548 549 536

Veelgestelde vragen

Mijn apparaat gaat niet aan

Een elektronisch apparaat dat niet aan gaat, kan het gevolg zijn van veel dingen. Meestal is er een storing in het moederbord of de batterij. We kunnen een reeks problemen diagnosticeren en alleen vervangen wat nodig is.

Mijn touchscreen werkt niet

Veel touchscreens werken niet als het apparaat het slachtoffer is geweest van een zware val of als het apparaat eerder is 'gerepareerd' en er geen echt scherm is gebruikt bij de vervanging. Al onze vervangende onderdelen worden geleverd met standaard 12 maanden. U kunt uiteraard garantie bij kopen

Per Ongeluk je telefoon doorgespoeld?

Shit Happens, Sommigen geloven dat het in een zak of rijst stoppen van het apparaat al uw problemen oplost. Maar dit is niet waar en versnelt het proces alleen maar.one.

Wat gebeurt er als u mijn apparaat niet kunt repareren?

Als we uw apparaat niet kunnen repareren, nemen we contact met u op om uw opties te bespreken. We kunnen u tegen betaling een vervangend apparaat aanbieden, of we kunnen het apparaat naar u terugsturen en uw servicekosten terugbetalen.

Wat is de status van mijn reparatie?

Bij aanmelding van je reparatie ontvang je een link in onze bevestigingsmail. Via deze link heb je inzicht in de status van je reparatie en kun je alle informatie terugvinden. Daarnaast sturen wij je ook een status update e-mail bij elke verandering van de status van je reparatie.

Hoelang duurt mijn reparatie?

Gewoonlijk voeren wij de reparatie binnen 30 minuten voor je uit. Mocht het om een complexere reparatie gaan dan stellen wij je hier van op de hoogte.