Zo snel en makkelijk geregeld.

Bij PhoneAlert kunt u snel, vakkundig en betaalbaar uw telefoon laten repareren. Doorloop de stappen op de website en stuur uw telefoon eenvoudig en snel op naar PhoneAlert, geef de telefoon af in de winkel of maak een ophaalafspraak.

Over PhoneAlert

Door onze jarenlange ervaring begrijpen wij de behoeftes en wensen in de markt als geen ander. Dit ziet u dan ook terug in onze vele services. Zo heeft PhoneAlert een haal- en brengservice, een 1 uur service voor reparaties en als u moet wachten dan staat er uiteraard een kopje kofie voor u klaar en mag u gratis gebruik maken van ons WiFi netwerk. Maar ook reparatie op locatie behoort tot een van de vele mogelijkheden en services die PhoneAlert te bieden heeft.

PhoneAlert

Keizerserf 37

7442 MG Nijverdal, 

Telefoonnummer +31 548 549 536 

KvK: 75693623 

BTW: NL002427182B29 

IBAN: NL15ABNA0864358075 

Openingstijden 

Maandag: 13:00 – 19:00 

Dinsdag: 10:00 – 19:00 

Woensdag: 10:00 – 19:00 

Donderdag: 10:00 – 21:00 

Vrijdag: 10:00 – 19:00 

Zaterdag: 10:00 – 17:00 

Zondag: Gesloten

Weet u niet welke type of model toestel u hebt klik dan hier
Onze Refurbished iPhones zijn in zeer nette conditie en hebben mogelijk micro gebruikssporen. Deze gebruikssporen zullen bijna niet opvallen. Al onze Refurbished iPhones worden op meer dan 50 punten gecontroleerd zodat je er zeker van bent dat deze iPhones perfect zullen functioneren. Tevens geven wij 2 jaar garantie op onze Refurbished iPhones zodat je geen risico loopt bij de aanschaf van een Refurbished iPhone bij ons.

Kunt u het niet vinden?

Heb je een vraag over je bestelling of iets anders? Bekijk dan eerst de veelgestelde vragen pagina, hier vindt je antwoord op de meest gestelde vragen.

Daarnaast zijn wij ook telefonisch bereikbaar en via het formulier hier onder (je krijgt binnen 1 werkdag reactie).

Wij zijn online!

Voor vragen kan je ons bereiken via de chat.          Hier helpen wij je graag verder.

Veelgestelde vragen

Helaas ben je, en wij dus ook, afhankelijk van PostNL. Wij leveren de pakketjes altijd netjes aan bij PostNL. Vanaf dan kunnen we alleen de Track en Trace volgen als je hiervoor hebt gekozen. Orders op werkdagen voor 17.00 uur besteld worden de volgende dag geleverd. Orders op werkdagen voor 21.30 uur besteld. worden de volgende dag geleverd. Een Feestdag, zaterdag en/of zondag is geen werkdag. Op deze dagen kunnen wij dan ook geen post aanleveren bij PostNL. Wij verwachten in dit geval overigens dat het pakketje helaas bij PostNL in het sorteercentrum een vertraging heeft opgelopen i.v.m. drukte, een fout of storing bij PostNL en dat het pakketje dus nog onderweg is naar uw brievenbus. Wij verwachten dus dat uw pakketje z.s.m. binnen zal moeten komen in uw brievenbus op het door u aangegeven adres. Voor de zekerheid willen wij u vragen om uw opgegeven adres te controleren in de bestelbevestiging (deze heeft u in uw email ontvangen).
Neem dan z.s.m. contact op met onze klantenservice via live chat, email of telefoon.
Het bestelnummer/ordernummer begint met een # gevolgd door 5 of 6 cijfers. Het bestelnummer is ook terug te vinden in je account op onze webshop (indien besteld met account). Tevens is het bestelnummer te vinden in de betaalomschrijving achter het kenmerk (iDEAL, PayPal, Afterpay etc.).
Je kunt de kortingscode boven aan invoeren in de winkelwagen Hier staat de tekst: Heb je een kortingscode? Klik hier. Vergeet dan niet op “toepassen” te klikken om de code toe te passen.
PostNL heeft nu een prettige manier om via een app je post te volgen. Zie hiervoor deze pagina Dit is echt ideaal voor brievenbus zendingen zonder Track en Trace. Hierbij krijg je namelijk de scan te zien van je te ontvangen brievenbus zendingen. Hierbij is ook in te stellen dat je een push-notificatie krijgt zodra er een zending naar je onderweg is. Wij willen je bij deze aanraden om deze app te installeren en in te stellen voor “Mijn Post”. Je ontvangt dan een bevestigingsbrief op het thuisadres om dit te activeren. LET OP: Dit werkt nog niet voor iedere zending.
Wij raden aan om hiervoor contact op te nemen met PayPal via deze pagina Deze betaling is dan nog in behandeling bij PayPal en dus nog niet goedgekeurd voor verzending.
Je kunt een verkeerd bestelde product retour sturen via onze retour pagina
Neem hiervoor gerust contact op met onze klantenservice via email, telefoon of live chat.
De algemene voorwaarden kunt u hier vinden.
Nee, voor de betaling via iDeal, Paypal worden geen extra kosten in rekening gebracht. Voor het gebruik van Afterpay brengen wij wel € 0,95 in rekening.
In de meeste gevallen is het niet nodig om thuis te blijven om je bestelling te ontvangen. Met uitzondering van grote bestellingen zijn alle bestellingen die wij versturen brievenbus pakketjes, het pakket past dus gewoon door de brievenbus. Let op: wanneer je een grote bestelling plaatst wordt deze groter verzonden waardoor het pakket niet meer door de brievenbus past.
Na de bestelling ontvang je direct een mail met daarin de factuur. Mocht je de factuur niet in je mailbox zien, controleer dan de spambox om te controleren of de email daar in zit.
Het bestellen van een product via onze webshop is erg eenvoudig, we hebben er namelijk alles zo eenvoudig mogelijk voor je gemaakt. Voor de verzending van de bestelling vragen wij je om tijdens de bestelling je gegevens in te vullen.
In de webshop kun je betalen met onderstaande betaalmethodes: iDeal Paypal Afterpay Directe bankoverschrijving
De factuur is te vinden in je account (indien je een account hebt in onze webshop). Tevens wordt de factuur automatisch gemaild naar je opgegeven emailadres bij de bestelling. Mocht je de factuur niet in je mailbox zien, controleer dan de spambox om te controleren of de email daar in zit.
De volgende redenen zouden de oorzaak kunnen zijn voor dit probleem: 1. Misschien bestel je voor een te hoog bedrag. Probeer het eerst eens onder de €75. We moeten je leren kennen als klant. Hoe beter we je leren kennen, hoe hoger jouw bestelbedrag kan worden. Houd er ook rekening mee dat je niet met AfterPay kunt bestellen als het orderbedrag te laag is: wij hanteren een minimumbedrag van €5. 2: Met bepaalde e-mailadressen kun je niet bestellen via AfterPay, bijvoorbeeld @mail.com en @gmx.com. We raden je aan een ander e-mailadres te gebruiken voor je bestelling, bijvoorbeeld van Gmail of Outlook. 3: Zit je in een schuldhulpverleningstraject of sta je onder bewind? Dan kun je geen gebruik maken van AfterPay als betaalmethode. 4: Heb je de juiste gegevens ingevuld? Gebruik altijd je eigen gegevens, zoals je geboortedatum en je telefoonnummer. Ben je jonger dan 18 jaar? Dan is het helaas niet mogelijk om gebruik te maken van AfterPay. 5: Gebruik je een afwijkend afleveradres? Niet alle afleveradressen worden geaccepteerd. Probeer eens een ander afleveradres of gebruik je eigen adres. 6: Controleer of je nog openstaande bestellingen hebt. Misschien is het totaalbedrag van je openstaande orders te hoog. Probeer in dit geval eerst een van je openstaande betaaloverzichten te voldoen. 7: Het kan zijn dat een openstaande order is overgedragen aan een incassobureau. Als je een nog onbetaalde AfterPay rekening bij een incassobureau hebt kun je niet via AfterPay bestellen. 8: Heb je je telefoonnummer goed ingevuld? Een 10-cijferig, geldig telefoonnummer is verplicht om gebruik te maken van AfterPay. 9: Heb je een rekeningnummer doorgegeven? Let er dan op dat het formaat juist is. Dit betekent zonder spaties, punten of andere tekens.

Reparatie Vragen

Op zaterdag zijn we open. Zondag zijn we gesloten, dus als er op zondag iets met je toestel gebeurt is het even doorbijten tot het weer maandag is.
Wij kunnen je in elke plaats in zowel Nederland als België helpen. Je mag kiezen of wij je toestel gratis op mogen komen halen, wij bij je op locatie de reparatie mogen uitvoeren of dat je zelf je toestel gratis aan ons wilt toesturen.
Zo kun je bij ons betalen via iDeal, IBAN, Bancontact, paypal. In ons repair center heb je ook nog de mogelijkheid om te betalen in contanten of met de pin.
Je betaald bij ons pas zodra de reparatie is voltooid. Je ontvangt van ons na de reparatie een e-mail met de betaallink. Zo kun je gemakkelijk en snel online betalen.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses! Neem direct even contact op met onze klantenservice via +31 548 549 536 en dan gaan we zoeken naar een gepaste oplossing.
Een klacht, dat is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses! Neem direct even contact op met onze klantenservice via +31 548 549 536 en dan gaan we zoeken naar een gepaste oplossing.
Wij adviseren een stevige (originele) doos. Vul deze op met bescherming zoals o.a. luchtkussentjes, piepschuim, foam of kranten.
PostNL zal het toestel bij je ophalen. Je hoeft enkel het toestel in een doos te stoppen. Wij zorgen voor de labels en het papierwerk.
Ja, wij werken uitsluitend met originele onderdelen. Dit om de kwaliteit en de garantie te kunnen waarborgen.
Ja, alle reparatie worden uitgevoerd met behoud van data. Wij adviseren wel altijd om zelf even een back-up te maken van je gegevens.
Nee, alle reparaties worden uitgevoerd met behoud van data. Wij adviseren wel altijd om zelf even een back-up te maken van je gegevens.
Gewoonlijk voeren wij de reparatie binnen 30 minuten voor je uit. Mocht het om een complexere reparatie gaan dan stellen wij je hier van op de hoogte
Indien je hebt gekozen voor de gratis ophaal- en afleverservice of gratis opsturen heb je gewoonlijk binnen 2 dagen (na de dag van ophalen/opsturen) je toestel weer in huis. Voorbeeld: Als je toestel maandag wordt opgehaald heb je hem woensdag weer in huis. Mocht je spoed hebben met de reparatie kan je onze klantenservice bellen en vragen om een reparatie op locatie.
Bij aanmelding van je reparatie ontvang je een link in onze bevestigingsmail. Via deze link heb je inzicht in de status van je reparatie en kun je alle informatie terugvinden. Daarnaast sturen wij je ook een status update e-mail bij elke verandering van de status van je reparatie. We houden je dus altijd bij elke stap op de hoogte! Mocht je er niet uitkomen dan mag je ons natuurlijk altijd even bellen of een berichtje sturen.
Dit is per verzekering verschillend. In de meeste gevallen wilt de verzekering vooraf kennis hebben genomen van de schade aan je toestel. Voor meer informatie wil ik je adviseren contact op te nemen met je verzekering.
Je kan eenvoudig direct zelf je offerte online samenstellen. Je ontvangt deze dan direct in je mailbox. Mocht je er niet uitkomen mag je ook onze klantenservice vragen om je een offerte te sturen. Dit kan via info@phonealert.nl of even bellen via +31 548 549 536
Dit is per verzekering verschillend. In de meeste gevallen vergoed je verzekering achteraf de kosten. Voor meer informatie wil ik je adviseren contact op te nemen met je verzekering.

Smartphone of tablet kapot?

benieuwd naar wat een reparatie kost?



PhoneAlert

Keizerserf 37,
7442MG
Nijverdal,
Nederland
Telefoonnummer
+31 548 549 536
KvK: 75693623
BTW: NL002427182B29
IBAN: NL15ABNA0864358075
Openingstijden
Maandag: 13:00 – 19:00
Dinsdag: 10:00 – 19:00
Woensdag: 10:00 – 19:00
Donderdag: 10:00 – 21:00
Vrijdag: 10:00 – 19:00
Zaterdag: 10:00 – 17:00
Zondag: Gesloten