Veelgestelde vragen

Reparaties

Kan ik ook zonder afspraak langskomen?
Als u zonder afspraak langskomt, bestaat de kans dat u wat langer moet wachten. Wilt u niet wachten? Maak dan een online afspraak.

Als ik een afspraak maak, kan ik dan op de reparatie wachten?
Bij de meeste reparaties is het mogelijk dat u erop wacht. De tijdsduur van een reparatie geven wij vooraf aan.

Ik ben verzekerd, wordt de door jullie uitgevoerde reparatie vergoed?
Wanneer uw toestel is verzekerd, worden de kosten vergoed. Vraag aan een van onze medewerkers om een reparatierapport, zodat u deze kunt declareren bij uw verzekeringsmaatschappij.

Gebruiken jullie originele onderdelen?
Ja, wij maken gebruik van originele onderdelen, tenzij anders is aangegeven.

Heb ik garantie op de reparatie?
Standaard heeft u levenslange garantie op een reparatie. De garantie geldt niet wanneer de klachten over een uitgevoerde reparatie komen door: Eerdere schade, zoals val- of waterschade Doordat u zelf heeft geprobeerd de klachten te herstellen De garantie is ook niet geldig bij val-, vocht-, stoot- en drukschade na de reparatie. Een barst op een touchscreen of Lcd, dit is in alle gevallen uitgesloten van de levenslange garantie.

Brengen jullie ook onderzoekskosten in rekening?
De onderzoekskosten komen te vervallen wanneer wij de reparatie uitvoeren. In alle overige gevallen brengen wij 15 euro in rekening.

Hoe kom ik achter de status van een reparatie?
De status van de reparatie kunt u volgen via kopje reparatie status

Hoelang duurt het tot ik mijn toestel terug heb?
Afhankelijk van de schade aan uw toestel wordt de reparatieduur bepaald. U kunt hierover telefonisch of per mailen informatie opvragen.

ThePhoneShopper Vesteging

Kan ik bij jullie parkeren?
Ja, er zijn voldoende parkeerplaatsen voor onze winkels.

Wat zijn jullie openingstijden?
Een uitgebreid overzicht van de openingstijden vindt u op de Contact pagina

Kan ik bij jullie pinnen?
Vanzelfsprekend kunt u in onze winkel met pin betalen.
Top
X